چرا سفارش برایم ارسال نمی‌شود؟

عدم ارسال سفارش ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. به همین دلیل موارد زیر را حتما بررسی کنید:

  • به اینترنت متصل نیستید و یا اینترنت شما بسیار ضعیف است. برای دریافت سفارش‌های جدید از وضعیت اینترنت مطمئن شوید.
  • در وضعیت «عدم پذیرش سفارش» هستید. به‌خاطر داشته باشید اگر برای مدت زیادی غیرفعال باشید، سیستم ممکن است به صورت خودکار شما را در وضعیت عدم پذیرش سفارش قرار دهد. برای بررسی این موضوع به بخش «سفارش‌ها» بروید و وضعیت پذیرش سفارش‌تان را بررسی کنید.
  • اعتبار شما منفی است. اگر اعتبار شما منفی باشد، سفارش جدیدی دریافت نخواهید کرد. برای دریافت سفارش‌های جدید لازم است اعتبارتان را از طریق بخش «حسابداری» و گزینه «افزایش موجودی» افزایش دهید. برای افزایش اعتبار به یک کارت معتبر بانکی که دارای رمز دوم است نیاز دارید.
  • نوتیفیکیشن یا صدای اعلان‌ها در گوشی شما خاموش است به همین دلیل اگر سفارش جدیدی دریافت کنید، متوجه صدای آن نخواهید شد. برای فعال کردن و یا تغییر صدای سفارش از طریق علامت … که در پایین اپلیکیشن کنار بخش حسابداری قرار دارد، وارد پروفایلتان شوید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. در این صفحه می‌توانید صدای اعلان‌ها و سفارش‌ها را به دلخواه خودتان تغییر دهید. برای راهنمایی بیش‌تر می‌توانید با مرکز پشتیبانی در تماس باشید.
  • حساب کاربری شما مسدود یا غیرفعال شده است. برای پیگیری این موضوع لازم است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنند.

شماره تماس مرکز پشتیبانی: ۰۲۱۹۱۰۱۳۵۷۰

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.