آموزش ثبت بازنگری یا اضافه‌کاری

در اسپارد ما به اضافه‌کاری، بازنگری نیز می‌گوییم. شما در صورتی که نتوانستید در ساعات مشخص شده در سفارش، تمام کار خود را به پایان برسانید و نیازمند ساعات بیشتری برای تکمیل کار خود بودید نیاز هست از طریق دستورالعمل زیر در اپلیکیشن مقدار بازنگری (اضافه‌کاری) خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که بازنگری هیچ کمیسیونی ندارد.

1- برای ثبت بازنگری ابتدا در کمال احترام به مشتری خود اعلام کنید که نیازمند ساعات بیشتری برای تکمیل کار خود هستید. در صورتی که مشتری موافق ادامه کار بود، وارد سفارش خود شوید و بر روی کلید “بازنگری سفارش” همچون عکس زیر کلیک کنید (حتما قبل از اینکه اضافه‌کاری خود را شروع کنید با مشتری هماهنگی را انجام دهید).

2- در صفحه‌ای که مانند عکس زیر نمایش داده می‌شود با علامت مثبت یا منفی می‌توانید میزان بازنگری خود را کم یا بیشتر کنید. کل مقدار بازنگری را در انتهای زمانی که اضافه‌کاری خود را به پایان رساندید ثبت کنید تا مطمئن شوید دقیقا چند ساعت اضافه‌کاری داشتید. کمترین میزان بازنگری 1 ساعت است و بیشترین میزان آن براساس ساعت سفارش است. حداکثر میزان ساعت کاری به علاوه بازنگری می‌تواند 15 ساعت باشد. به طور مثال اگر شما یک سفارش 8 ساعته داشته باشید، تا 7 ساعت می‌توانید اضافه‌کاری ثبت کنید. بعد از اینکه اضافه‌کاری یا بازنگری را اضافه کردید مبلغ جدید نهایی سفارش برای شما نمایش داده خواهد شد.

3- پس از اینکه بازنگری خود را ثبت کردید بر روی گزینه “ثبت بازنگری” کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود.

4- در این لحظه باید از مشتری خود درخواست کنید تا به اپلیکیشن خودش مراجعه کند و بازنگری شما را تایید کند. اگر مشتری قادر به انجام این کار نبود با پشتیبانی تماس بگیرید. بعد از اینکه بازنگری را ثبت کردید تا زمانی که مشتری آن را تایید نکرده باشد هزینه سفارش تغییر نخواهد کرد و شما قادر به ثبت پایان سفارش نخواهید بود. در عکس زیر نیز مشاهده می‌کنید، در صورتی که هنوز بازنگری شما از طرف مشتری تایید نشده باشد جمله “در انتظار پاسخ مشتری” برای بازنگری شما نمایش داده خواهد شد.

5- پس از اینکه مشتری مبلغ بازنگری را در اپلیکیشن خودش تایید کرد، مبلغ کل سفارش بیشتر خواهد شد و شما قادر خواهید بود کلید “پایان کار” را ثبت کنید. در صورتی که مشتری بازنگری شما را تایید کند، جمله “تایید شده توسط مشتری” برای شما نمایش داده خواهد شد.

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.