آموزش نحوه قبول سفارش

شما می‌توانید نحوه دریافت سفارش در اسپارد را در این مقاله مطالعه کنید.

به منظور دریافت یک سفارش مراحل زیر را طی کنید.

1- اگر پس از باز کردن اپلیکیشن اسپارد در منوی پایین، در قسمت سفارش‌ها علامتی همچون عکس زیر را مشاهده کردید، به این معناست که “1” سفارش در اسپارد برای شما ارسال شده است که منتظر شما برای پاسخ است. بر روی بخش سفارش‌ها کلیک کنید.

2- سفارشی که از طرف اسپارد برای شما ارسال شده است در روزی که سفارش باید انجام شود قرار خواهد گرفت. در تقویم قسمت بالا مثل عکس زیر مشاهده می‌کنید یک دایره رنگی در کنار روزی که سفارش در آن روز موجود است نمایش داده می‌شود. پس از اینکه سفارش را مشاهده کردید بر روی سفارش کلیک کنید.

3- پس از باز کردن سفارش در قسمت بالای سفارش می‌توانید اطلاعات مربوط به سفارش را مشاهده کنید. در بالا سمت چپ عبارت ” از لیست” را مشاهده می‌کنید که به معنای این است که یکی از مشتریان قدیمی شما در اسپارد مجددا برای شما سفارش گذاشته است. مشتریان می‌توانند در صورتی که عملکرد شما را رضایت بخش دانستند شما را در لیست متخصصین خود قرار دهند تا سفارشات بعدی آن مشتری فقط برای شما ارسال شود. کلیدهای “پذیرش سفارش” و “رد سفارش” نیز مثل عکس زیر موجود است. کمی به پایین صفحه بروید.

4- در این قسمت شما، اطلاعات دیگر سفارش را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت شما جزئیات سفارش که شامل تعداد اتاق‌ها، تعداد حمام و تعداد سرویس‌هاست را مشاهده می‌کنید. در بخش دوم خدمات مورد نیاز مشتری نمایش داده خواهد شد (با کشیدن انگشت به سمت چپ یا راست بر روی این قسمت و قسمت بالا می‌توانید جزئیات بیشتر را مشاهده کنید). همچنین در قسمت پایین مشخصات و نام مشتری را مشاهده خواهید کرد.

5- در صورتی که مایل به دریافت این سفارش نیستید بر روی کلید “رد سفارش” کلیک کنید و یکی از دلایل موجود را انتخاب کنید و سپس “تیک آبی رنگ” را بزنید.

6- در صورتی که مایل به دریافت این سفارش هستید بر روی کلید آبی رنگ “پذیرش سفارش” کلیک کنید و سپس “تیک آبی رنگ” که مثل عکس زیر نمایش داده خواهد شد را بزنید.

7- در صورتی که سفارش را تایید کنید، در بالا سمت راست سفارش عبارت “تایید شده” برای شما نمایش داده خواهد شد.

8- همچنین در صفحه داشبورد نیز می‌توانید سفارشاتی که تایید کرده‌اید را مشاهده کنید.

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.