راهنمای فعالسازی رمز یکبار مصرف – بانک انصار

متخصص گرامی، به دلیل تغییرات سیستم بانکی، شما از این به بعد نیازمندید تا از طریق رمز یکبار مصرف پرداخت‌های اینترنتی خود مثل افزایش اعتبار (پرداخت کمیسیون) در اسپارد را انجام دهید.

این آموزش مخصوص دارندگان کارت بانک “انصار” است. اگر کارت شما متعلق به این بانک است ادامه آموزش را مطالعه کنید در غیراینصورت لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست بانک‌ها را مشاهده کنید و سپس بر روی نام بانک خود کلیک کنید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

اگر شما دارنده کارت بانک “انصار” هستید آموزش زیر را تا پایان مطالعه کنید. ما تمام روش‌های دریافت رمزهای یکبار مصرف را به ترتیب آموزش خواهیم داد.

 

روش اول: مراجعه حضوری به شعبه بانک

بانک انصار نیز از جمله بانک‌هایی است که راهکار استفاده از نرم‌افزار «ارس» را پیشنهاد می‌کند. برای دانلود این نرم‌افزار باید به صفحه اختصاصی ارس در وبسایت بانک انصار مراجعه کنید.

پس از دانلود ارس شما باید به یکی از شعب این بانک مراجعه و درخواست رسمی فعالسازی رمز دوم یک‌بار مصرف را ثبت کنید. پس از این در داخل شعبه برای خط تلفن شما کدی ارسال شده و در همان زمان کد QR از سوی شعبه در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با ابراز آنها در داخل نرم‌افزار، مراحل فعالسازی رمز دوم در داخل نرم‌افزار ارس را به پایان برسانید.

دقت کنید که این نرم‌افزار توسط این بانک مورد تأیید قرار گرفته و مسئولیت فعالسازی و نصب آن بر عهده خود بانک است. پس بهتر است کلیه مراحل را در داخل شعبه انجام دهید و از صحت عملکرد نرم‌افزار مطمئن شوید.

متخصص گرامی، اگر به هر دلیلی نتوانستید رمز یکبار مصرف خود را فعال کنید حتما با پشتیبانی اسپارد تماس بگیرید یا به شعبه بانک صادرکننده کارت خود مراجعه حضوری داشته باشید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

 

دیدگاه‌تان را بنویسید.