راهنمای فعالسازی رمز یکبار مصرف – بانک رفاه

متخصص گرامی، به دلیل تغییرات سیستم بانکی، شما از این به بعد نیازمندید تا از طریق رمز یکبار مصرف پرداخت‌های اینترنتی خود مثل افزایش اعتبار (پرداخت کمیسیون) در اسپارد را انجام دهید.

این آموزش مخصوص دارندگان کارت بانک “رفاه” است. اگر کارت شما متعلق به این بانک است ادامه آموزش را مطالعه کنید در غیراینصورت لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست بانک‌ها را مشاهده کنید و سپس بر روی نام بانک خود کلیک کنید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

اگر شما دارنده کارت بانک “رفاه” هستید آموزش زیر را تا پایان مطالعه کنید. ما تمام روش‌های دریافت رمزهای یکبار مصرف را به ترتیب آموزش خواهیم داد.

 

آموزش رمز یکبار مصرف موبایلی (Mobile OTP)

رمز یکبار مصرف موبایلی، یک نرم‌افزار تولید رمز جهت افزایش ضریب امنیتی تراکنش‌های مالی و غیر مالی در سامانه های بانکداری الکترونیک بانک رفاه است که قابل استفاده بر روی انواع تلفن‌های همراه شامل iOS، Android و Java می‌باشد.
مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به شعب بانک نسبت به اخذ شماره سریال و شماره فعالسازی نرم‌افزار رمز یکبار مصرف موبایلی اقدام نمایند. سپس با استفاده از لینک‌های زیر و با توجه به اینکه شماره سریال اخذ شده از شعبه با FDL یا FDN شروع می‌شود، نرم‌افزار مربوطه را دانلود و طبق راهنما نصب کنند.

اگر سریال دریافتی شما با FDN شروع شد آموزش زیر را مطالعه کنید.

https://www.refah-bank.ir/1711/mobile-otp-fdn.aspx

اگر سریال دریافتی شما با FDL شروع شد بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.refah-bank.ir/1715/mobile-otp-fdl.aspx

متخصص گرامی، اگر به هر دلیلی نتوانستید رمز یکبار مصرف خود را فعال کنید حتما با پشتیبانی اسپارد تماس بگیرید یا به شعبه بانک صادرکننده کارت خود مراجعه حضوری داشته باشید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

 

دیدگاه‌تان را بنویسید.