راهنمای فعالسازی رمز یکبار مصرف – بانک سرمایه

متخصص گرامی، به دلیل تغییرات سیستم بانکی، شما از این به بعد نیازمندید تا از طریق رمز یکبار مصرف پرداخت‌های اینترنتی خود مثل افزایش اعتبار (پرداخت کمیسیون) در اسپارد را انجام دهید.

این آموزش مخصوص دارندگان کارت بانک “سرمایه” است. اگر کارت شما متعلق به این بانک است ادامه آموزش را مطالعه کنید در غیراینصورت لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست بانک‌ها را مشاهده کنید و سپس بر روی نام بانک خود کلیک کنید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

اگر شما دارنده کارت بانک “سرمایه” هستید آموزش زیر را تا پایان مطالعه کنید. ما تمام روش‌های دریافت رمزهای یکبار مصرف را به ترتیب آموزش خواهیم داد.

 

روش اول: مراجعه حضوری به شعبه بانک

اگر به هر دلیلی امکان نصب و فعالسازی غیرحضوری رمز یکبار مصرف را ندارید می‌بایست به شعبه بانک خود مراجعه کنید و پس از مراجعه به باجه مورد نظر در بانک درخواست فعالسازی رمز یکبار مصرف را داشته باشید تا متصدی بانک اینکار را برای شما انجام دهد.

 

روش دوم: فعالسازی غیرحضوری

ابتدا اپلیکیشن رمزساز بانک سرمایه را از طریق یکی از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزساز بانک سرمایه مخصوص کاربران اندروید

دانلود اپلیکیشن رمزساز بانک سرمایه مخصوص کاربران iOS – سیب اپ

دانلود اپلیکیشن رمزساز بانک سرمایه مخصوص کاربران iOS – مستقیم (پس از کلیک بر روی این لینک به پایین صفحه بروید و لینک دانلود اصلی با نام “لینک اول” را کلیک کنید) (حتما باید اپلیکیشن را Trust کنید تا فعال شود)

پس از دانلود اپلیکیشن آموزش زیر را کامل مطالعه کنید تا بتوانید رمز یکبار مصرف خود را دریافت کنید.

آموزش فعالسازی رمز یکبار مصرف بانک سرمایه

 

متخصص گرامی، اگر به هر دلیلی نتوانستید رمز یکبار مصرف خود را فعال کنید حتما با پشتیبانی اسپارد تماس بگیرید یا به شعبه بانک صادرکننده کارت خود مراجعه حضوری داشته باشید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

 

دیدگاه‌تان را بنویسید.