راهنمای فعالسازی رمز یکبار مصرف – بانک صادرات

متخصص گرامی، به دلیل تغییرات سیستم بانکی، شما از این به بعد نیازمندید تا از طریق رمز یکبار مصرف پرداخت‌های اینترنتی خود مثل افزایش اعتبار (پرداخت کمیسیون) در اسپارد را انجام دهید.

این آموزش مخصوص دارندگان کارت بانک “صادرات” است. اگر کارت شما متعلق به این بانک است ادامه آموزش را مطالعه کنید در غیراینصورت لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست بانک‌ها را مشاهده کنید و سپس بر روی نام بانک خود کلیک کنید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

اگر شما دارنده کارت بانک “صادرات” هستید آموزش زیر را تا پایان مطالعه کنید. ما تمام روش‌های دریافت رمزهای یکبار مصرف را به ترتیب آموزش خواهیم داد.

 

روش اول: مراجعه حضوری به شعبه بانک

اگر به هر دلیلی امکان نصب و فعالسازی غیرحضوری رمز یکبار مصرف را ندارید می‌بایست به شعبه بانک خود مراجعه کنید و پس از مراجعه به باجه مورد نظر در بانک درخواست فعالسازی رمز یکبار مصرف را داشته باشید تا متصدی بانک اینکار را برای شما انجام دهد.

روش دوم: فعالسازی غیرحضوری

بانک صادرات به جای طراحی نرم‌افزار جداگانه فعلاً تصمیم به ارائه خدمات از طریق کد USSD نموده است و برای این منظور تنها کافیست کد دستوری *719# را در گوشی خود با خطی که به شماره حساب بانکی شما متصل است شماره‌گیری کنید.

بعد از شماره‌گیری این کد و انتخاب گزینه 5، سامانه شماره کارت بانکی‌تان را مطالبه می‌کند که بعد از وارد کردن آن می‌خواهد که یک اسم چهارکارکتری برای کارتی که شماره‌ آن را وارد کرده‌اید انتخاب نمایید. بعد از وارد کردن نام کارت نوبت به تعیین رمز ورود جهت استفاده از رمز پویا می‌رسد. با انجام موفقیت‌آمیز مراحل فوق برای دفعات بعد تنها کافیست کد *719# را وارد کرده و بعد گزینه 5 را بزنید و یا برای سرعت بیشتر *719*5# را شماره‌گیری کرده و با واردکردن رمز اولیه خود، رمز 60 ثانیه‌ای یا همان رمز پویا که صادر شده را مشاهده نمایید.

البته نرم‌افزار غیررسمی موسوم به «راز» نیز توانایی ارائه رمز یک‌بار مصرف برای مشتریان این بانک را داراست که می‌توانید در صورت دلخواه آن را دانلود و پس از طی مراحل لازم فعالسازی، مورد استفاده قرار دهید.

متخصص گرامی، اگر به هر دلیلی نتوانستید رمز یکبار مصرف خود را فعال کنید حتما با پشتیبانی اسپارد تماس بگیرید یا به شعبه بانک صادرکننده کارت خود مراجعه حضوری داشته باشید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

 

دیدگاه‌تان را بنویسید.