نحوه ارسال درخواست پشتیبانی

راه‌های ارتباطی شما با پشتیبانی به صورت‌های تماس مستقیم تلفنی یا ارسال درخواست پشتیبانی است. تماس‌های تلفنی اسپارد به محض دریافت پاسخ داده خواهد شد اما ممکن است برای مدتی شما به دلیل شلوغی خطوط در صف انتظار بمانید. اگر نمی‌توانید منتظر پاسخ تماس تلفنی بمانید کافیست به اسپارد درخواست پشتیبانی ارسال کنید تا همکاران سریعا با شما تماس بگیرند. به منظور یادگیری نحوه ارسال درخواست پشتیبانی مراحل زیر را طی کنید.

1- در هر صفحه‌ای که از اپلیکیشن اسپارد هستید، در بالا سمت چپ علامت “هدفون” را مشاهده خواهید کرد. ما فرض کردیم که شما در صفحه داشبورد هستید. علامت “هدفون” را لمس کنید.

2- ابتدا باید نوع درخواست خود را مشخص کنید. بر روی گزینه “نوع درخواست” کلیک کنید.

3- نوع درخواست خود را که مشخص کردید سپس گزینه “تایید” را در سمت راست لمس کنید. سپس بر روی گزینه “گروه” که در زیر “نوع درخواست” وجود دارد کلیک کنید.

4- در این قسمت “گروه” خود را مشخص کنید.

5- سپس در قسمت توضیحات متنی که می‌خواهید برای پشتیبانی اسپارد ارسال کنید را بنویسید. سپس بر روی گزینه “ارسال درخواست” کلیک کنید. پیام شما توسط پشتیبانی دریافت خواهد شد و همکاران سریعا به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

در صورتی که مایل به تماس با پشتیبانی اسپارد هستید به متن پایین که حاوی پیام “به منظور سریع می‌توانید با شماره تلفن *********** تماس بگیرید.” دقت کنید و با لمس آن پیام شماره تماس اسپارد برای شما باز خواهد شد.

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.