نحوه ورود به اپلیکیشن اسپارد

اگر از اپلیکیشن اسپارد بیرون افتاده باشید یا اپلیکیشن را حذف و مجددا نصب کرده باشید، به منظور ورود به اپلیکیشن نیازمند رمز عبور هستید. اگر رمز عبور خود را به یاد ندارید یا به هر دلیل نمی‌توانید وارد اپلیکیشن شوید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

1- پس از باز کردن اپلیکیشن، دو قسمت وجود دارد که باید توسط شما کامل شود تا بتوانید وارد اپلیکیشن شوید. از شما شماره تماس و رمز عبور خواسته شده است. همچون عکس زیر در صورتی که رمز عبور را دارید قسمت‌های مشخص شده را کامل کنید و کلید “ورود به حساب” را لمس کنید. در صورتی که به هر دلیل نتوانستید وارد اپلیکیشن شوید، بر روی نوشته پایین صفحه “کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟” کلیک کنید.

2- صفحه‌ای همچون عکس زیر برای شما باز خواهد شد. در قسمتی که نوشته شده است “کد ملی”، کد ملی خود بدون خط فاصله و پیوسته (مثال: 2420123456) وارد کنید و سپس بر روی گزینه “دریافت کلمه عبور” کلیک کنید، سپس پیامکی حاوی رمز عبور جدید برای شما ارسال خواهد شد. اگر به هر دلیل مشکلی در دریافت رمز عبور داشتید لطفا با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

3- پس از دریافت رمز عبور جدید، شماره تماس و رمز عبور را وارد کنید و سپس کلید “ورود به حساب” را لمس کنید تا وارد اپلیکیشن شوید. در زمانی که شماره تماس و مرز عبور را وارد می‌کنید حتما صفحه کلید (کیبورد) موبایل خود را در حالت انگلیسی قرار دهید (خود اپلیکیشن فارسی خواهد نوشت اما حتما زبان صفحه کلید انگلیسی می‌بایست باشد).

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.