هزینه سفارش‌ها چگونه پرداخت می‌شود؟

هزینه سفارش بسته به انتخاب مشتری به صورت نقدی یا اعتباری پرداخت خواهد شد. نحوه پرداخت هزینه را در زمان پذیرفتن سفارش در کنار بقیه جزئیات سفارش خواهید دید.

پرداخت مشتریان به دو صورت خوهد بود: ۱- نقدی ۲- پرداخت آنلاین

۱- پرداخت نقدی: در صورتی که مشتری پرداخت نقدی را انتخاب کرده باشد، مبلغ کمیسیون بعد از پایان سفارش از اعتبار حساب کاربری شما در اپلیکیشن کسر خواهد شد. به همین دلیل همیشه دقت کنید که اعتبار شما به دلیل کمیسیون سفارش‌های نقدی، منفی و پایین‌تر از حد مجاز نشده باشد. چرا که در صورت منفی شدن اعتبار، قادر به دریافت سفارش‌های جدید نخواهید بود و لازم است اعتبارتان را افزایش دهید. برای افزایش اعتبار می‌توانید از بخش حسابداری در اپلیکیشن، گزینه افزایش اعتبار را انتخاب کنید و بعد از وارد کردن مبلغ مورد نظر، وارد درگاه پرداخت بانکی شده و با کارت بانکی خود پرداخت را انجام دهید.

۲- پرداخت آنلاین: چنانچه مشتری پرداخت آنلاین یا اعتباری را انتخاب کرده باشد، هزینه سفارش بعد از کسر کمیسیون در پایان سفارش به اعتبار شما در اپلیکیشن اضافه خواهد شد. شما می‌توانید در هر زمان از روز از طریق بخش «حسابداری» درخواست تسویه ثبت کنید تا اعتبارتان ظرف ۴۸ ساعت به حساب بانکی‌تان منتقل شود. به‌خاطر داشته باشید سیستم اسپارد به صورت اتوماتیک برای جلوگیری از منفی شدن اعتبارتان، مبلغ ده هزار تومان را در اعتبار شما نگه می‌دارد.

برای واریز هزینه سفارش به حساب بانکی‌تان، لازم است قبلا شماره شبایی را که به نام خودتان است در اپلیکیشن وارد کرده باشید. برای وارد کردن شماره شبا از منوی پایین اپلیکیشن گزینه … که کنار بخش «حسابداری» است را انتخاب کنید و از صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی «اطلاعات حساب بانکی» را انتخاب کنید. در این صفحه شماره شبای خودتان را وارد کنید تا تسویه حساب‌ها انجام شوند.

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.