پرداخت کمیسیون به اسپارد (افزایش موجودی)

افزایش اعتبار به دلایل مختلفی ممکن است مورد نیاز باشد. اصلی‌ترین دلیل آن پرداخت کمیسیون می‌باشد. شما به منظور پرداخت کمیسیون نیازمند هستید تا مراحل زیر را طی کنید. برای آموزش پرداخت کمیسیون آموزش زیر را مطالعه فرمایید.

1- اگر اعتبار شما کمتر از مقدار مجاز باشد بعد از باز کردن اپلیکیشن اسپارد با عکس زیر روبرو خواهید شد.

2- به قسمت حسابداری در منوی پایین اپلیکیشن بروید و سپس بر روی دکمه “افزایش موجودی” کلیک کنید.

3- سپس به صفحه زیر منتقل خواهید شد. در بالای صفحه مقدار اعتباری که باید افزایش دهید را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید به همین مقدار افزایش موجودی دهید یا مقداری بیشتر را به حساب کاربریتان اضافه کنید تا در سفارشات بعدی به صورت اتوماتیک از اعتبار شما کمیسیون کسر شود. اگر نیز یک مشتری هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کند، شما می‌توانید آن را در حساب خود نگه دارید و سپس در سفارشات بعدی اسپارد کمیسیون خود را از موجودی حساب خود کسر کند.

4- در زیر قسمت “مبلغ افزایش موجودی”، قسمتی وجود دارد که شما با کلیک بر روی آن می‌توانید مقداری که می‌خواهید افزایش موجودی دهید را وارد کنید. میزان مبلغ را به تومان وارد کنید و سپس دکمه “پرداخت” آبی رنگ انتهای صفحه را بزنید.

5- بعد از آنکه به صفحه بانک منتقل شدید احتمالا با نوشته‌ای همچون نوشته زیر روبرو خواهید شد. شما می‌توانید با کلیک بر روی قسمت “متوجه شدم” یا “ضربدر” بالا سمت چپ جعبه پیام آن را ببندید.

6- در این قسمت حتما باید تمام قسمت‌ها خالی باشد. در صورتی که قسمتی از صفحه‌ای که شما با آن روبرو می‌شوید به رنگ زرد رنگ بود یا اعدادی درون آن نوشته شده بود آن را پاک کنید. حتما باید تمام جعبه‌هایی که اطلاعات کارت خود را وارد می‌کنید خالی باشد.

7- سپس همچون عکس زیر ابتدا شماره کارت خود را وارد کنید (شماره کارت عددی 16 رقمی است که بر روی شماره کارت شما نوشته شده است)، سپس رمز اینترنتی (رمز دوم) خود را وارد کنید (رمز اینترنتی حداقل 5 رقمی است و با رمزی که از طریق آن از دستگاهای عابربانک خدماتی چون دریافت پول دارید متفاوت است، اگر رمز اینترنتی ندارید به شعبه بانک خود مراجعه کنید تا رمز را دریافت کنید)، سپس عدد 4 یا 3 رقمی موجود بر روی کارت خود را که عبارت CVV2 در کنار آن نوشته شده است را وارد کنید (در برخی اوقات عبارت CVV2 نوشته نشده است و تنها عدد به تنهایی موجود است)، در قسمت بعد باید تاریخ انقضای کارت خود را وارد کنید (تاریخ انقضا بر روی کارت شما نوشته شده است و از سمت راست ابتدا عدد ماه و سپس دو رقم سمت راست عدد سال را بنویسید، به طور مثال اگر تاریخ انقضای کارت شما 1304/01 است باید به صورت 01 در ماه و 04 در سال وارد شود)، در قسمت بعد باید عددی که در عکسی که کد امنیتی را نمایش می‌دهد را در قسمت خودش بنویسید، بقیه موارد را نیاز نیست کامل کنید و سپس دکمه پرداخت را بزنید و کمی منتظر بمانید.

8- اگر پرداخت شما با موفقیت انجام شود و به حساب اسپارد واریز شده باشد با صفحه‌ی زیر روبرو خواهید شد. در غیراینصورت حتی اگر مبلغ از حساب شما کسر شده باشد در حساب بانک خواهد بود و تا حداکثر 72 ساعت کاری از طرف بانک به حساب شما واریز خواهید شد. به این صفحه که رسیدید بر روی گزینه “برگشت به اسپارد” کلیک کنید.

9- پس از اینکه پرداخت شما با موفقیت انجام شد، خواهید دید که مبلغ اعتبار شما به میزانی که افزایش موجودی دادید اضافه خواهد شد.

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.