راهنمای فعالسازی رمز یکبار مصرف – قرض‌الحسنه مهر

متخصص گرامی، به دلیل تغییرات سیستم بانکی، شما از این به بعد نیازمندید تا از طریق رمز یکبار مصرف پرداخت‌های اینترنتی خود مثل افزایش اعتبار (پرداخت کمیسیون) در اسپارد را انجام دهید.

این آموزش مخصوص دارندگان کارت قرض‌الحسنه “مهر” است. اگر کارت شما متعلق به این بانک است ادامه آموزش را مطالعه کنید در غیراینصورت لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست بانک‌ها را مشاهده کنید و سپس بر روی نام بانک خود کلیک کنید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

اگر شما دارنده کارت قرض‌الحسنه “مهر” هستید آموزش زیر را تا پایان مطالعه کنید. ما تمام روش‌های دریافت رمزهای یکبار مصرف را به ترتیب آموزش خواهیم داد.

 

روش اول: مراجعه حضوری به شعبه بانک

اگر به هر دلیلی امکان نصب و فعالسازی غیرحضوری رمز یکبار مصرف را ندارید می‌بایست به شعبه بانک خود مراجعه کنید و پس از مراجعه به باجه مورد نظر در بانک درخواست فعالسازی رمز یکبار مصرف را داشته باشید تا متصدی بانک اینکار را برای شما انجام دهد.

 

روش دوم: فعالسازی غیرحضوری

سپس راهنمای زیر را کامل مطالعه کنید.
مراحل زیر را بعد از مطالعه و انجام آموزش موجود طی کنید.
  1. نرم افزار رو دانلود کنید.
  2. به یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه و برای کارت بانکي خود درخواست رمز پويا كنيد (جايگزين رمز دوم كارت مي شود).
  3. متصدی در شعبه، یک برگه حاوی کد رمزنگاری شده (QR Code) برای فعال سازي نرم افزار ارس به شما مي دهد.
  4. پس از نصب نرم افزار ارس و در هنگام فعال سازی اولیه، نرم افزار از شما کد رمزنگاری شده را درخواست می کند که شما با قرار دادن برگه دريافت شده از شعبه مقابل دوربين گوشي همراه خود نسبت به فعال سازي نرم افزار اقدام کنيد.

متخصص گرامی، اگر به هر دلیلی نتوانستید رمز یکبار مصرف خود را فعال کنید حتما با پشتیبانی اسپارد تماس بگیرید یا به شعبه بانک صادرکننده کارت خود مراجعه حضوری داشته باشید.

مشاهده لیست آموزش دیگر بانک‌ها

 

دیدگاه‌تان را بنویسید.