نحوه تغییر صدای سفارش جدید

اسپارد این قابلیت را دارد که در زمانی که سفارش جدید برای شما ارسال می‌کند از طریق ایجاد صدا به شما اطلاع دهد. برای اینکه چه صدایی پخش شود لطفا مراحل زیر را طی کنید و هر صدایی که مایل هستید را انتخاب کنید.

1- ابتدا صدای دستگاه موبایل خود را باز کنید. (صدای رسانه یا Media، تماس یا Call و اعلان‌ها یا Notifications را کاملا باز کنید.)

2- حال اپلیکیشن اسپارد را باز کنید. در قسمت منوی پایین بر روی سه نقطه (…) کلیک کنید. به صفحه‌ای شبیه عکس زیر خواهید رسید. کمی در همین صفحه به پایین بروید و بر روی گزینه تنظیمات کلیک کنید.

3- در قسمت بعد بر روی “صدای پیش فرض” در قسمت “صدای سفارش جدید” کلیک کنید. سپس صدای آن را بر روی یکی از صداهای موجود قرار دهید. اگر بر روی گزینه “بدون صدا” قرار دهید. در زمان دریافت سفارش اپلیکیشن هیچ صدایی نخواهد داد. اگر بر روی گزینه “صدای پیش فرض” قرار دهید، صدایی که در زمان دریافت سفارش جدید پخش خواهد شد، صدای پیامک‌های شما خواهد بود و اگر بر روی صداهای دیگر قرار دهید در زمان دریافت سفارش جدید اپلیکیشن اسپارد آن صدا را پخش خواهد کرد که شما متوجه شوید سفارش جدیدی برایتان ارسال شده است. پس از اینکه بر روی هر گزینه‌ای که مایل بودید قرار دادید، گزینه تایید در سمت راست را بزنید.

4- سپس “صدای پیش فرض” به صدایی که شما جدید قرار دادید تغییر خواهد کرد و پس از انجام این مراحل گزینه “ذخیره تنظیمات” را فشار دهید تا صدا ذخیره شود.

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.