سرویس پریمیوم چه خطوط قرمز مهمی دارد؟

متخصص گرامی پریمیوم اسپارد،
خوشحالیم که شما به لیست متخصصین ویژه وارد شد‌ه‌اید. از این بابت به شما صمیمانه تبریک می‌گوییم.

با توجه به توسعه هر روزه سرویس پریمیوم و اهمیت کیفیت بالای خدمات، مهمترین خطوط قرمز این سرویس در ادامه ذکر می‌شود. تمام قوانین نوشته شده در این بخش لازم‌الاجرا است و عدم رعایت هر کدام از موارد زیر منجر به پیگیری واحد کنترل کیفی اسپارد که در برخی موارد باعث خروج متخصص از سرویس پریمیوم و بازگشت به سرویس استاندارد یا در حالت شدید و عدم توجه متخصص موجب غیرفعالسازی دائم متخصص خواهد شد.

1- عدم رعایت نظافت شخصی توسط متخصص
متخصص اسپارد نماد بارز تمیزی است، در صورتی که متخصص نظافت شخصی مناسبی نداشته باشد این باعث خسارت به تمام متخصصین پریمیوم و اسپارد خواهد شد. استفاده از لباس‌های بی‌کیفیت، کثیف، پاره، بدبو و … که به هر طریقی باعث خدشه به سرویس پریمیوم شود.

2- انصراف از انجام سفارش
لغو سفارش سفارشات پریمیوم اسپارد فقط در حالات خیلی اضطراری در صورت تایید پشتیبانی اسپارد و ارائه گواهی قابل انجام است. بنابراین در صورتی که متخصص به دلایل غیر موجه از انجام سفارش انصراف دهد امتیاز منفی کسب خواهد کرد.

3- تاخیر مکرر
متخصصین پریمیوم اسپارد با عنوان بهترین متخصصین نظافت شناخته خواهند شد، تاخیر بی مورد و مکرر باعث تخریب تصویر مشتری از سرویس پریمیوم اسپارد می‌شود و تیم کنترل کیفی دقیقا این موارد را پیگیری خواهد کرد.

4- درخواست موادشوینده از مشتری
متخصص پریمیوم اسپارد ملزم به همراه داشتن موادشوینده کامل همراه خود در سفارش است و فقط در صورتی که مشتری خود تمایل به استفاده از مواد شوینده خودش را داشته باشد، متخصص می‌تواند از شوینده‌های مشتری در صورتی که این پیشنهاد از طرف مشتری داده شود استفاده کند.

5- استفاده از وسایل و موادشوینده کهنه، قدیمی، کثیف و بی‌کیفیت
متخصص پریمیوم اسپارد ملزم به استفاده از دستمال‌های تمیز با برندهای معتبر و موادشوینده شناخته شده است. از انجام هر کدام از موارد زیر اجتناب کنید.
– ریختن آب در شوینده به منظور افزایش حجم شوینده
– استفاده از دستمال‌های متفرقه و بی کیفیت (مثل استفاده از پارچه، پرده یا هر نوع دستمالی که وجهه مناسبی نداشته باشد)
– استفاده از دستمال‌های کثیف، قدیمی و پاره
– عدم استفاده از دستکش یکبار مصرف

6- عدم استفاده از ضدعفونی کننده دتول (Dettol)
در صورتی که مشخص شود متخصص در سفارشات خود از ضدعفونی کننده دتول (Dettol) مخصوص اسپارد به هر دلیلی استفاده نکرده باشد تیم کنترل کیفی موضوع را پیگیری خواهد کرد.

7- از عمد طولانی کردن سفارش
کند کار کردن عمدی به منظور ایجاد بازنگری برای مشتری، به اسپارد گزارش می‌شود. در صورتی که در چند سفارش پیاپی بازنگری بی مورد ثبت شود امتیاز منفی در کارنامه متخصص ثبت و پیگیری خواهد شد.

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.