گزارش‌های خیانت در امانت چگونه پیگیری می‌شوند؟

متخصصین عزیز، در کنار تمام موارد مهمی که در مورد کیفیت سفارش‌های نظافت باید به آن توجه شود، ممکن است در برخی سفارش‌ها مواردی خاص و اضطراری پیش بیاید که روی کیفیت سرویس تاثیر منفی بگذارد. در چنین شرایطی همواره به خاطر داشته باشید بهترین و تنها کاری که باید انجام دهید، تماس با پشتیبانی یا ثبت درخواست پشتیبانی از طریق اپلیکیشن مخصوص متخصص است.

در ادامه قوانین مربوط به شرایط خاص را مرور می‌کنیم:

  • شما به عنوان متخصص مورد اعتماد اسپارد به مشتری معرفی می‌شوید. به همین دلیل در صورت وارد شدن هرگونه خسارت یا خیانت در امانت، موضوع سریعا توسط واحد حقوقی اسپارد پیگیری خواهد شد.
    به همین دلیل و برای جلوگیری از ایجاد هرگونه سوءظن یا منفی‌بافی مشتری، حتما در پایان سفارش، از مشتری بخواهید کار انجام شده توسط شما را ببیند. همچنین هنگام جمع کردن زباله‌ها، اگر مورد خاصی بود که مطمئن نبودید مشتری به آن نیاز دارد یا خیر، حتما از مشتری سوال کنید.
  • ایجاد ارتباط با مشتری به هر صورتی (پیامک، تماس، شبکه اجتماعی و…) بعد از پایان سفارش کاملا ممنوع است و در صورت گزارش مشتری، حتما پیگیری شده و حساب کاربری متخصص غیرفعال خواهد شد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل میان شما و مشتری (حتی اگر حق با شما باشد) از جدال و بحث کردن با مشتری پرهیز کنید و با حفظ خونسردی با پشتیبانی تماس بگیرید. چرا که مسئولیت انجام هرگونه اقدام خودسرانه با متخصص خواهد بود.

آموزش‌های مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید.